Kloklippning och tandborttagning

2kommentarer

Nu kommer det. Den årliga förkylningen!! No No No..... vill inte ha! Förkylningar måste vara den värsta av alla sjukdomar..  Tar hellre lite magsjuka i en dag eller två, för mina förkylningar håller i sig i flera veckor!!
Bara mosar i mig clementiner i hopp om att C-vitaminerna kickar in och hjälper mig på traven!

Ja... idag lämnade jag Leo hos Per... han har ju inte träffat sin pappa på en vecka... Saknad pappa? JA!!
Mariana var där oxå och ryckte och tryckte tänderna på Per´s lilla Baz! Lillgrisen! 

Passade på att fjäska till mig en ridtur hos henne på hennes arabiska fullblod!! Mina favvohästar!
Hoppas att det kan bli av snart! Vill vill vill verkligen!! =)

Ska ta mig en varm dusch nu! fortfarnade lite kylig efter att ha varit ute med hundarna på kvällsrastningen i alla minusgrader!

I morgon åker vi till IKEA!!! ska bli roligt att handla hem lite mer möbler!   

Godkväll!!

2 kommentarer

Eve

29 Dec 2008 22:26

Nää? lite avis, vill också rida arabiskfullblod :) ha så kul på ikea imorgon ;D

Wendy

30 Dec 2008 09:58

kanske går att ordna det med..... om du har riktigt tur! =) pöss

Kommentera

Publiceras ej