Långt inlägg om påsken

0kommentarer

Jobbade fredagen som jag gör hela påsken och vi åkte till Elmia en snabbis. Mängder med fina bilar som stod där på sina pedistal och superpolerade.
Har ju inte vart där på flera år och det var trevligt att åka kolla.. men det är inte som det var förr. Förr var det mer fart och fläkt i det hela och med stylade bilar.
Nu såg jag bara företag som lanserade sig själv. Förrutom på nostalgi avdelningen.. Oj vad fint det var och mycket folk.. även om jag i sig inte är så förtjust i dessa raggarbilar!! =)

 


På lördagen, påskafton blev det lite mer traditionellt.. vi åkte till anna och johan och åt god middag och umgicks och försökte med bensin och diesel och allt för att få tänt en påskbrasa. gick la så där... när vi skulle åka på kvällen så började elden ta sig så hur det har slutat vet jag inte.. =)
Kvällen var jättebra och sällskapet var det bästa som vanligt! William och Leo härjade på som vanligt!

   Studsmattan var lagom poppis hos barnen, Vincent, Selma, Leo och William hoppade sig nog bra trötta =)
Lite bilder från äggjakten och allt hoppande!

Söndag, jag och Mariah har städvecka i klubbstugan. Gick som smort.. ganska fort och sen pratade vi länge i solen.. kändes nästan som om det vore sommar.
Längtar till badvädret!



God kväll!

Kommentera

Publiceras ej