Kavat-tips för barnen!

0kommentarer

Nu när det har blivit kallare tider så har jag ofta märkt när jag är ute eller hämtar min son på dagis eller liknande.... Hur som helst så blir jag lite besviken på vissa föräldrar. 
Jag säger visserligen att man aldrig ska döma andra men när det kommer till ens barn så får man bara inte snåla!
Vet inte hur många gånger jag sett samma skor varje dag hänger på tork i torkskåpet för att dom är helt pissvåta när dom varit ute med sina skor!
Tänker man inte på att kolla sånt när man hämtar sina barn.. ??? Dom kan ju bli jättesjuka av att bli kalla och våta om fötterna. 

Snåla inte när det kommer till dina barn! 

Nu köper inte jag dem dyraste grejerna, men jag letar absolut inte efter det billigaste bara för att undvika att göra plånboken lättare..  så jag kan handla annat för dem pengarna!

Leo har dessa skor på sig nu när det är kallt och blöt ute.. Dessa funkar alldeles utmärkt och inte speciellt dyra!!
Han har dessa i svart!! inte rött.. =)

Detta är mitt skotips för er som har era barns fötter i minusgrader!! =)  http://kavat.ebutik.se/



4517 röd     Kavat Polar Expedition, stövel med vattentät fotdel i gummi och överdel i vattenavvisade nylon. Isolerande innersula och en löstagbar innersocka gör stöveln varm och skön. Innersockan kan tvättas i maskin på 30 grader.



4517 röd
449,00 kr Ord. pris 499,00 kr Antal
31-32 (205mm) 33-34 (220mm) 35-36 (230mm)Storlek (innermått)
Röd Färg





















Kom på att när det inte är så varmt ute längre så kan man ju faktiskt ta ur innesockan och bara ha kängan! Då blir det ju en rejäl vattentät sko utan det värmande! =)

Kommentera

Publiceras ej