Shopping och Leo på 3 års koll..

3kommentarer

Hej alla...
Idag så var jag ledig och idag kände jag för att gå ner till stan. Polarn o Pyret har ju lite rabattvaror just nu och som sagt ordet REA är nått som tilltalar mig. så fram med barnvagnen och på med varma kläder så promenerade jag Leo och Victor ner till stan.
Första stoppet var polarn o pyret där jag kikade runt lite. Leo han kikade runt han oxå och hittade en tröja som han absolut ville ha. i storlek 140!!! =) hahah... jag frågade snällt om han kunde tänka sig att ta samma tröja i hans storlek men icke då!! han skulle prompt ha den han valde!
men jag bytte när han inte såg! =) så den fick han..

sen har jag fått ett presentkort på Lindex av V föräldrar på julafton! så det har jag använt idag! fick med mig ett par mysbyxor som är såå sköna! 3 par trosor och en fin scarf/halsduk.. =) Kändes bra att spendera pengar som inte sved i plånboken.. =) haha..

Måste ju bara skriva att vi var inne på den där naturbutiken på hörnan nedanför Biostaden! och inne där stod det att man kan handla på Kredit om man är över 95 år och har förälder med sig!!!! hahha....
inget paff man blev då... =)

Vi gick en sväng inne på Commerce, jag har ju inte varit där på typ ett halvår nu när Elins Esplanad finns! Va tomt det är på Commerce!!! Halva byggnaden är ju stängd!
Kändes jättekonstigt'!!

Sen var vi på BVC!! 3 års kollen för den stora killen! =) han vägde idag 15 kilo och var 98 cm lång! snart en meter.. =)
Gud så fort han växer!! Dom kollade även hur han pratade och om han kunde säga vad det var på bilderna som hon la fram! och självklart kunde han det..  Hon blev lite imponerad på att han faktiskt kunde räkna och säga vilka färger det var oxå... det gjordes på 4 års testen... Så då blev mamma lite stoltare än innan!! =) Han är så duktig min pojk! =)
Ljuset i mitt liv!!

Leo i hans dagisutstyrsel.. =)



Sen efter stan så mötte vi V föräldrar och bjöd dom på fika och pratade lite... Alltid lika trevligt! =)

Hoppas alla hade lika bra dag som jag! God Kväll!!

3 kommentarer

Eve

10 Feb 2009 20:49

Vilken mysig dag :D

Fan vilken sötunge du har :) jag kan ju inget annat än att älska honom ;D Det har du gjort bra ;D

Kram

Wendy

11 Feb 2009 15:24

Jag vet.. =) Tack så mycket.. =)

Mariah

12 Feb 2009 20:03

Hihi, Max va 111 lång å vägde 22 kg på sin treårskontroll.. Jättebebis jag har.. hahahaha... Skönt att åka på ansiktsbeh.. skulle jag verkligen behövt.. å Lise-lott e duktig!! kram kram

Kommentera

Publiceras ej