Shopping

4kommentarer

Ja idag slutade jag tidigt och efter att Leo vilat vid lunch så åkte vi och handlade lite saker som behövdes..
Först ut var ljusexperten där vi handlade 2 lampor som ska sitta i vardagsrumsfönstret. Sen åkte vi till Elins och handlade lite på Clas ohlson som behövdes för att få upp lampan oxå.. =) Lite extra sladdar o så..

Så efter lite lunch på Elins så kikade jag runt efter en rejäl vinterjacka till Leo. Han har ju haft en fleecetröja+skaljacka tills nu men i februari så har det blivit så kallt så han behövde nått mer i vinterstuk. Så iväg till polarn & pyret och handlade en vinterjacka!
Och Leo var ju såå stolt över sin nya jacka!! Polarn & pyret må va lite dyrare men det är bra snyggt och praktiskt!
Jag gillar det!

Sen iväg till djurmagazinet där jag var tvungen att köpa Stop bleed eftersom Atlasen´s klo blöder efter varje promenad!
Rena blodbadet i hallen varenda gång. Han har haft bandage med tryck eftersom det inte slutat blöda.. sen igår eftermiddag!
Ringde veterinären och ville få det bränt först men hon tyckte ja skulle prova med detta!

Så vi får helt enkelt se!
Hoppas alla andra haft en bra dag!

4 kommentarer

Eve

24 Feb 2009 12:38

Sååå nu funkade det :)



Hoppas atlas klo slutar blöda!

kram

Wendy svarar

24 Feb 2009 12:46

gött.. hade gjort lite fel i koderna..tss.. =)

Wendy svarar

24 Feb 2009 12:47

och nej.. den blöder fortfarande. =(

Kajsa

25 Feb 2009 17:24

Hej Wendy! Klart jag kommer i håg dej! :) Ja man hittar allt möjliga folk på nätet, riktigt roligt ju. Hur är det med dej då? :)

Kommentera

Publiceras ej