Städdag!

1kommentarer

Nu sitter jag och kopplar av lite innan ja ska duscha. Har precis städat lägenheten med hjälp av V.
Det behöver göras emellanåt.. och nu doftar det citron efter skurmedlet..
Luktar fräsht!!
Så är det fint när vi får besök av Anna med gossar i morgon! Ska bli så trevligt.
ska vi fika och prata lite. Vi hade ju inget kalas för vännerna när Leo fyllde år utan bara för släkten. så Anna ville komma och träffa min 3-åring. =)
Efter det ska vi till Emma och Manges hem, för där är det tupperware-party!! Me like!!!
Älskar tupperware!
Synd att man inte är jätterik denna månad. men om jag känner mig själv rätt så kommer jag allt att inhandla nått..=)

1 kommentarer

Eve

11 Feb 2009 23:29

Vad kul med T-party :)

Har en fråga, men ringer! Kraaaaaaaaaaaaam

Kommentera

Publiceras ej