Utbildningsdag med Barbro Börjesson

0kommentarer

Ja då har man varit på ännu en utbildning vad gäller hund..  ALLTID lika intressant..
Och BB är ju Sveriges mest respekterade inom hundvärlden!
Roligt att kunna jämföra det man lärt sig mot det hon lärt ut..  Allt verkar så självklart för henne!! Och inte alls så som man lärt sig innan, att läsa hunden och korrigera utifrån det.
Detta var mer att bara det görs på rätt sätt när som helst så löser det sig. och jag köpte i stort sett allt hon sa!

Hennes väg verkade så mycket lättare och mindre tidskrävande än det man lärt sig innan! Jag tror med all säkerhet att jag kommer ha nytta av allt som hon sa och gav som förslag vad gällande problemlösningar och vardagslydnad!
Henne vill jag verkligen lyssna på igen och rekommenderar alla till att göra det! Skulle vara såå kul om man kunde få följa med på projek som hon tar sig an... =)



Sen så är det ju alltid roligt att ha nån att diskutera med som man känner och kan relatera till... Eftersom jag hade glömt av att det var igår så kom jag ju 2 timmar för sent.. och satte mig längst bak.. Hos Ann Lönnberg. Henne sitter jag alltid med när vi är på samma ställe. Vi kan verkligen diskutera och skratta lite åt varandra..
Och eftersom vi har samma intressen så har det blivit så..

Jag och Ann var verkligen nöjda med dagen när vi gick och det var nog alla andra med!!!

Kommentera

Publiceras ej