Alkoholfritt!!

4kommentarer

ja det visade mätarn när ja fick blåsa i morse när polisen vinkade in mig vid hydromacken på gamla mariestadsvägen! kl 8 en måndagsmorgon? hmmm tyckte jag verkade helt orimligt! varför inte ta det en lördag eller söndag! då tycker ju jag att chansen skulle vara större att folk har alkohol i blodet.. aja!

sitter i skrivandets stund och väntar på att mina morotskakor ska gäsa i ugnen!  bakmamma som jag är!! =)
ska bli så gott! Victor´s önskemål! han ville ha det när han kom hem från hockeyträningen!
och det ska han få!

bokhyllan har blitt jättebra! det börjar fyllas på och lite lampor har kommit upp.. så victor har att göra nu när han är hemma!

hoppas det är bra med alla!

4 kommentarer

Mariah

05 Jan 2009 18:31

hihi, jag har åxå nakat idag =) fast bullar =) men jag e ingen bullmamma tss jasså va roligt.. då kan ju du hjälpa mig med att lägga anlagsspår kanske?? just nu e d lite mycket med kurs å så men framöver kanske?? ha d gott. kram

Mariah

05 Jan 2009 18:32

bakat har jag gjort hahahahah!!! =)

Mariah

05 Jan 2009 20:48

Vi ska nog kunna klämma in d =) I helgen kanske?? Jag e gärna med när du lägger åxå.. kan ju lägga ett till dig åxå.. fast just nu e d nog lite för kallt lr vad tror du?? kram

Mariah

06 Jan 2009 10:08

ja jag hade för mig d inte ska vara så kallt.. Ser jag bara på jaktträningarna att hundarna har svårare med vittringen =) Nu ska vi gå ut =) ha en bra dag... kram

Kommentera

Publiceras ej