Shopping och mera shopping..

0kommentarer

älskar vi inte alla det.. =)
det har ja gjort idag.. vaknade gjorde mig i ordning, och åkte till maxi, eller ja elins esplanad eller vad det nu heter.. MAXI!!
där är ju typ nya centrum så =) Har spenderat en del pengar idag ja.. men inga ångerköp idag inte! Väldigt tråkig rea idag måste jag säga!
Det står REA i hela butikerna men det är bara typ ETT bord som har reaplagg.. eller liknande.. tycker jag är lite tråkig för ja mår alltid bra när ja hittar reafynd!
Nej.. jag handlar inte bara på rea!! =) handlar ju av allt men REA gör mig lite glad! sån är jag..

hittade 2 par byxor, lite på kicks och massa annat..  sen åkte vi ner till plantagen och handlade lite nya krukor och dekorationsstenar och lite annat..

när ja kom hem sen var jag helt slut! Det är jobbigt att springa omkring i affärer i flera timmar! =)

så i morgon tänkte jag shoppa vidare efter jobbet.. ska ner till Chilli och kika efter lite inredningsprylar!

God kväll på er!

Kommentera

Publiceras ej