Inatt är natten då....

0kommentarer

Ja min plan då..: Igår gick jag och la mig kl 3 på natten bara för att försöka omvända kroppen lite.. och då var jag inte ens trött... var bara less på att sitta själv i mörkret...
Började bli trött runt 24-tiden... men hade många vänner på chat och msn som höll mig vaken sån tur är... sen gick tröttheten över...
Det kändes inte som jag chatta så länge men helt plötsligt så var klockan mer än man trodde.. Tror jag pratade med Samir fram till 2-tiden... och Jörgen Prytz höll mig vaken genom det värsta! =)

Nu är det nästa dag då och jag vaknade runt 11-12-tiden och låg och vred och vände på mig.. Atlas hade börjat gnälla och ville ut och det var jätteljust ute!
Nästa inköp:rullgradin!

Planen fortsätter: Jaa.... så jag tänkte att jag skulle gå och lägga mig i eftermiddag och sova lite middag. Jag gör ju sånt fortfarande =)

Så då borde jag hålla mig vaken hela natten fram till 8 i morgon bitti när jag går av! Eller??

Kommentera

Publiceras ej