Denna eviga huvudvärk!

3kommentarer

undrar vad det är som är fel på mig.. sen 2 veckor tillbaka såhar jag börjat få huvudvärk... nästan som att det pulserar smärta i huvet!
Undrar vad detta kan vara eller om det bara är en period. har börjat använda glasögonen mycket mer nu. och det känns nästan som om det hjälper pyttelite!

Kom precis hem från V morföräldrar där vi hade beställt Gulash-soppa! Min favoritsoppa! och gott var det!
Nu är klockan snart tio och jag ska ta en alvedon och kika på svt2.
Nån dokumentär om sönderavlade hundar! Ska bli riktigt intressant!

Gulaschsoppa 4 port

i morgon ska jag nog köpa lite ingredienser och göra detta själv!
 

3 kommentarer

Eve

30 Mar 2009 17:33

Vill du veta varför du har ont i huvudet?

Det är glasögonen... dina ögon är inte vana att du använder det så det kommer försvinna när ögonen har vant sig vid glasögonen! Så enkelt var det ;P

Wendy svarar

30 Mar 2009 18:19

Eve! Tack för tipset men det var så att jag började använda glasögonen för att jag har ont i huvet.. inte för att jag använder dom! =)

Anna

31 Mar 2009 09:29

fy vad jobbigt med så mkt huvudvärk...hoppas glasögonanvändandet hjälper då.

Tar ju en stund för ögonen att vänja sig oxå e klart. Det kanske är vintertrötthet, eller nån annan typ av trötthet:-)

Kramar

Kommentera

Publiceras ej