Idag är ingen vanlig dag...

2kommentarer

.... för idag är det min födelsedag! Idag är det den dagen jag fyller 23 år...

som jag skrev tidigare så är det inget speciellt... firat mig har vi redan gjort och idag så städar jag!! =)
V har åkt till Brevik och grillar... men jag valde att stanna hemma då Leo vaknade 4 i morse med feber.. fick lite alvedon och nu är allt tipp topp! =)

Ikväll ska vi inhandla min favoriträtt eftersom det är min födelsedag! Bakpotatis med skagenröra och vitlöksbröd! =)
Låter enkelt men det smakar ljuvligt!

Har redan fått mängder med gratulationer och jag tackar för alla! =)

2 kommentarer

Bella

08 Mar 2009 13:45

va fin du är på kortet =)

Grattis och ha en toppen dag <3

Camila

15 Mar 2009 09:39

Grattis på din födelsedag i efterskott!

Kommentera

Publiceras ej