Vintern is back!

4kommentarer

japp..åter igen sitter jar här tok-tidigt på morgonen på min lediga dag. sitter och kikar ut och det är ju hemskt ute....
Jag som skulle ta tag i joggandet idag och allt...
Never att jag springer i denna snö-stormen.

Igår var det full fläkt. jobbade på dagen, var på mitt nya jobb som jag ska börja på i maj, och gjorde en stor städning där... behövdes!
sen så bar det av till badhuset och Leo fick bada! Han har ju börjat älska badhuset! synd att det stänger på tisdag! Vart ska man bada då?



Sen på kvällen bar det av till klubben och jag är en av instruktörerna på en allmänlydnad 1 kurs!
Kommer bli jättekul, har ju bara agilitykurser annars så gå över till lydnadsdelen blir kul.

Men vad i hela friden ska kunna hända idag när vädret är så här!?!

4 kommentarer

Johanna

27 Mar 2009 22:46

fin blogg! hur har din dag varit? Kolla gärna in min blogg! jag skriver varje dag så fort jag får tid! :)

Emma, Harry och Hilja

28 Mar 2009 10:43

Hej, hittade hit via pinscherflickorna!

Kul att du också kör agility. Jag har ett tips till dig. Helgen 17-18 april ordnas en agilityhelg på Finnbo Gård (Utanför Västerås) med Maria Olsson Knutas för pinscherekopage. Låter det intressant? Maila mig isåfall så berättar jag mer! :D

Eve

28 Mar 2009 11:56

Det finns ju badhus i andra närliggande städer typ skara, falköping :)

Lycka till med joggandet!

Anna

29 Mar 2009 10:28

falköpingsbadet tycker ju jag är toppen iaf, men jag kanske är lite partisk eftersom jag har jobbat där en del:-) skara har jag inte varit i och mariestad kan jag inte rekomendera eftersom det inte finns nån separat barnbassäng...än.

jag funderar på att åka o bada nån dag under påsklover i falköping med min badkruka william...kommer ju skämmas när det e dax för simskola annars.

krmar

Kommentera

Publiceras ej