Årets andra utställning...

4kommentarer

Gick ju inte så bra alltså... Ebba skötte sig väldigt dåligt. Satte sig ner mycket och har börjat hoppa en del på mig när vi springer... kan ju bryta henne fort men ändå....
Idag åkte Ebba ut på en 2:a! Icke bra! och kritiken var inte heller mycket att hurra för..

Så här löd den:
Ganska liten tik, ngt lätt benstomme, kompakt kropp. Ngt lätt nosparti, mörka ögon. Bra profil på huvet. Lång hals, ngt brant skuldra & överarm. rör sig ngt brett fram. Bra bröstkorg. ngt knappa bakbensvinklar. Bra päls & färg. Osymetriska öron


Efter att vi ställt färdigt så gick jag runt lite i tälten och kikade på alla försäljningsstånd.... alltid lika kul. Hittade en ny tygbur eftersom Ebba gjorde sönder Atlas tygbur. Han behöver ju inte nån längre så en M till Ebba och Amber.. Billigt och bra!
Sen behövde Atlas och Ebba nya tecken så det blev sådana med. Plus lite annat.... Och inte mycket pengar gick åt. Allt var rea!! Gillar ju ordet Rea!!

 

Bilder på de nya täckena! =)

Måste även passa på att Gratulera Atlas kullsyster Ila som blev champion i Lrav idag! Grattis! Även Grattis till Ebbas systerdotter Cediza som blev BIR-valp idag!

4 kommentarer

Mari

09 May 2009 18:38

Det var kul att träffas idag även fast det bara hann bli en snabbis. Visst är det pisstråkigt att få en 2:a. Usch & fy!!! Hoppas vi ses snart igen!

Emma, Harry och Hilja

14 May 2009 21:38

Äsch, tvåor åker man på ibland. Jag tyckte Ebba såg väldigt söt ut i ringen! :D

Tack för snälla ord om vår film, jag är väldigt nöjd med Harry. Han är duktig och kul! Tävling på lördag, får se om han är lika duktig då... ;)

Emma, Harry och Hilja

14 May 2009 21:39

Äsch, tvåor åker man på ibland. Jag tyckte Ebba såg väldigt söt ut i ringen! :D

Tack för snälla ord om vår film, jag är väldigt nöjd med Harry. Han är duktig och kul! Tävling på lördag, får se om han är lika duktig då... ;)

Emma, Harry och Hilja

14 May 2009 21:42

Äsch, tvåor åker man på ibland. Jag tyckte Ebba såg väldigt söt ut i ringen! :D

Tack för snälla ord om vår film, jag är väldigt nöjd med Harry. Han är duktig och kul! Tävling på lördag, får se om han är lika duktig då... ;)

Kommentera

Publiceras ej