Är döden så nära?

2kommentarer

En bekant till mig har gått bort.. Inte en nära vän, ingen jag umgicks med till vardagen, ingen jag egentligen kan säga att jag kände.

Annika 25 år. Träffats några gånger som unga. Ute och gick med hundar tillsammans med en Lisa som jag inte alls kan komma ihåg efternamnet på..  Träffats på några fester och pratat lite på kommentarerna på bilddagboken osv..

Väldigt trevlig tjej och säkerligen underbar att umgås med.
I lördags hittades hon död i sin lägenhet. Och en man sitter anhållen misstänkt för mord!

Jag personligen tycker att detta är jättesorgligt. Även om jag inte kan sakna hennes sällskap då vi inte umgicks så blir man jättebedrövad.
Detta är hemskt. En bekant i grannområdet blivit mördad? Helt ofattbart! Att "detta" är så fruktansvärt nära!

Detta har verkligen hänt nån av oss och jag kan bara se på hur alla blir ledsna och kommer att sakna hennes närvaro.

Detta kunde ju lika gärna ha varit en av mina bästisar! Undrar hur jag skulle reagera om detta skulle inträffa!
Det kan ju komma närsom helst tydligen, när folk minst anar det.

Då jag är en sån som tror att man har det bättre efter döden, att man kommer till en drömvärld, felfri värld så hoppas jag innerligt att jag kommer att se Annika där en vacker och felfri dag......................

2 kommentarer

Josefin

03 Nov 2009 10:10

Otäckt! Man vill ju gärna tro att döden enbart händer de man inte känner. I alla fall ond bråd död.



Visst är valparna söta!!! Längtar tokmycket efter min bc men, som tur är dröjer det ett tag till för jag behöver städa lägenheten! :p

Mari

04 Nov 2009 09:30

Men vad hemskt!!! Man hoppas väl på att man hamnar på nåt fint ställe efter det här livet med alla nära & kära.

Kommentera

Publiceras ej