God morgon....

0kommentarer

!! Sist jag skrev ett god morgon inlägg så sken solen i fönstret även om det var lite frost ute... Det var upplyst i sovrummet osv..
Men inte idag. Ligger här nu på samma sätt med datorn i knät och fönstret till vänster. Idag är det blåsigt, det irrar omkring snöflingor i luften och ingen sol i sikte.

Kan det vara så att vintern är påväg?

Igår när jag åkte till sopstationen på kvällen och skulle källsortrera slog det mig att jag lika gärna kunde ha tagit vinterjackan på mig.. Det var kallt och det kom några få snödroppar som vindrutetorkaren fick torka åt sidorna.

VinterjackaJag som är en sån som alltid drar mig för att ta på vinterkläderna tills jag vet att det verkligen är vinter. För rätt som det är så tar man på sig vinterjackan för att det är kallt på morgonen när man skrapar rutorna på bilen, går in på jobbet och sen när du ska åka iväg på dagen eller ta en utflykt så är det sol ute och inte alls vinterjacka-väder.
Då står man där i det värmande solen med en vinterjacka och svettas..

----------------------------------------------------------------------------

Ja... usch. Igår var vi alla 3 och badade i skara. Jätteskönt att kunna åka alla 3 och bada tillsammans. Kul att vi tills det kom en skolklass och tog upp hela bassängen med sina övningar..
Fast då hade vi som tur var redan badat några timmar så vi var färdigt ändå!

Idag ska jag och Leo åka tillbaka till badet. Leo har simskola idag. Inte många gånger kvar nu. Men gud så bra det har varit.. Ska genast anmält till nästa nivå sim.

Kommentera

Publiceras ej