Hockey...

1kommentarer

JA igår var vi åter igen på hockey... Börjar bli en riktigt grej för mig och Leo. Även om han var så trött att han somnade igår mitt på läktaren. =)

Både jag och Leo blir allrid lika stolta över V som gör mål i varje match! Hittills iaf.. =)




Ja.. igår kom den fram.. vinterjackan.. pälsade på mig rejält vilket reseulterade i plusgrader ute och svett innanför jackan..
Även på hockeyn som det brukar vara så kallt, var jag alldeles för varm! Gud så irriterande..

Min lediga helg.. vet inte riktigt vad som ska hittas på denna helgen.. ikväll är vi bortbjudna.. fira håkan! Hoppas på nått riktigt gott att äta.. Jag och Leo ligger nu i soffan och myser medans V är iväg och fotar!

Hoppas alla för en riktigt bra dag!

1 kommentarer

Josefin

09 Nov 2009 12:06

Visst är det vanligt att det blir väderomslag när man pälsat på sig! Ja, det verkar verkligen som att det blir mycket hockey för er. Men det är ju roligt som tur är!!! ;)

Kommentera

Publiceras ej