Hostar vidare..

0kommentarer

Ja.. Sitter här hemma som jag gjort hela dagen! Igår var ju vi på hockey jag och Leo, V gjorde för övrigt mål även denna match. Leo somnade i mitt knä efter en halvtimme typ och jag satt där och hostade så mycket så det smakade blod!!

Denna hosta blir bara värre och värre.. Gör riktigt ont i halsen varje gång jag hostar, tänk er då hostattackerna som kan vara i typ en minut konstant. Tårarna sprutar och det sticker i halsen varenda gång!

Dop är det just nu för lilla Lova.. Vi skulle gått på den idag men så blev det ju icke när jag hostar på det säkerligen skulle eka i hela kyrkan. Smittrisken på det!
Victor har jag smittat med... Han hostar oxå men inte hälften så mycket som jag. Och Leo är snorig!

Låg och vilade mig alldeles nyss.. jätteskönt men vaknade med huvudvärk!

Kan de bli mer toppen?!?

Kommentera

Publiceras ej