Det snöar ju!!

0kommentarer

Ja.. som sagt, det är oktober och det snöar.. denna snö kommer ju visserligen att försvinna.
Förra året tyckte jag att vädret var så fruktansvärt dåligt.

Vi tar hela året ut min synvinkel:
Nånstans i januari kommer snön, det blir vinter och det håller i sig nästan till maj månad, Helt fel enligt mig så våren ska börja i mars, april där nånstans.

Direkt efter vintern men nån vecka vår (maj månad) emellan så kommer en värmebölja som sedan kommer att heta det svenska sommaren. för det kommer ingen mer sommar. Från juni till december är det bara regn, regn och åter regn...
Precis som om årstiderna flyttat på sig.

Fanns ju ingen sammanhållning i väder preioderna över huvudtaget.. 
Nästa år måste jag ju säga att det finns lite förhoppningnar om att vinter är vinter och vår kommer att vara vår.. Och att sen sommaren kommer att vara sommar!

Det snöar nu.. lite tidigt enligt mig eftersom det fortfarande ska vara höst. men som sagt, detta kommer ju att försvinna som tur är!

Lånad bild!
 
Men tänk er!! Kanske är det vitt ute under denna julen! Hur toppen vore inte det?

Ska årstiderna bli årstiderna igen?

Kommentera

Publiceras ej