Hockey och kanelbullar..

0kommentarer

Leo är hemma denna veckan och som lite plus i kanten så har V hockey säsong startat. Började med en borta match i Uddevalla, lite för långt bort för mig att åka! Åker ju gräna inte för långt.. =) Så såg inte den. Han gjorde ett mål och det är vi stolta för..

Men i tisdags så var det hemma match. Leo och jag kunde ju då åka och titta. Han älskar ju att åka titta på hockey när V spelar. Han är ju Leos idol...
Leo hörde i högtalaren att V gjorde mål då och sa till mig:
-Mamma titta vad glada alla spelarna blev, dom kramas!!

Haha... Alla åkte ju till honom och det blev en enda stor klunga. Tyckte Leo var bra och sa att V borde göra fler mål för hans "killar" blir ju så glada..

Älskar Leo´s sätt att prata och spontana kommentarer!

--------------------------------------------------------------------------------

Igår när jag kom hem från jobbet så blev jag serverade nybakade bullar som mina underbara herrar gjort här hemma! Tack mina älsklingar!
Behövde jag efter att ha varit helt slut i flera dagar! Men nu är arbetsveckan över och jag ska ta det lugnt, vara ute mycket och läsa ut min bok som håller på att läsa!

""
Klicka här för att se vart jag hämtat den och lite om boken!

Denna boken är ju bara för sorglig.. Men jag är ju som jag är och läser i stort sett bara självbiografier.

Ikväll är det simskola för Leo, ska bli roligt.. jag älskar ju att bada och Leo börjar göra det.



Kommentera

Publiceras ej