Leo skriver

0kommentarer

Måste bara flika in och skriva så jag kommer ihåg... Leo skrev sitt namn fritt med penna i helgen. Det blev visserligen spegelvänt men han skrev det så det syntes tydligt.
Han skulle ju skriva namn på en teckning som han målade.

Tidigare så har han ju alltid vetat hur sitt namn stavas. Sedan länge tillbaka (kanske 1½ år) så brukar han ju skriva sitt namn med hjälp av kylskåpsmagneter. De är färgade bokstäver. Och han brukar visa vilka bokstäver som han skriver sitt namn med i en text eller tidning.

Som tur är har han ett väldigt kort namn så det har vart lätt för honom. Kan tänka mig att det är svårare för de som kanske heter Leonardo eller Maximilian.

Men men.. stolt mor som jag är så antecknar jag detta i min dagbok/blogg så jag kommer ihåg.

Kommentera

Publiceras ej