Design..

3kommentarer

Ja... för några dagar sen så fick jag en kommentar från Eve som sa att min design hade blivit lite knasig.. Att kategorierna mm hade hamnat utanför högersplaten och satt sig längst ner...

Jag ser inte detta på min dator.. Här ser det ut som det ska,.

Är det någon annan som ser det Eve ser???
I så fall kann vi väl skriva det så kan jag försöka rätta till det, för det kan ju vara en inställning på hennes dator som gör så att det blir så fast layouten ser ut som den ska för alla andra..

Tacksam för hjälpen!

3 kommentarer

Anna

21 Jan 2010 06:30

här ser det ut som det ska iaf=)

läget med er?

kramar!!!

Wendy svarar

21 Jan 2010 09:26

Allt är bara bra med oss! Hur är det med er? kram

Eve

26 Jan 2010 14:11

Vad knepigt!!

Ska visa dig det någon dag :)



Tur att det bara är jag ;)

Kram

Kommentera

Publiceras ej