Bajsproblem....

0kommentarer

Jag har upptäckt ett litet problem här hemma. nu när det är såna mängder snö i Skövde så vill jytte inte alls bajsa ute. Vi kan vara ute jättelänge i väntan på att hon ska göra sitt. Men likt förbannat så bajsar hon istället det första hon gör när hon kommer in igen.
Gud så frustrerande att det ska behöva bli så... för hon signalerar tydligt när det är dax att gå ut och bajsa men hon gör det inte!!

Sen gör det ju inte saken bättre att hon snurrar runt när hon ska bajsa. Så hon sprider omkring det och lyckas alltid att trampa i det!!

Dessa valptider som kan vara så underbara påminner mig ständigt varför jag inte gillar valptiden alls!! Jag gillar ju inte valpar, jag gillar unghundar!! :) hahaha...
Det är tur att fördelen med träning osv överväger skiten.. :)

Kommentera

Publiceras ej