Tess första dagar

2kommentarer

Ja nu är hon äntligen här lilla Tess. Alldeles underbar och helt bedårande.
Bilfärden hem gick ju som en dröm. Jag hade förberett med handdukar i bilen utifall bilfärden hem skulle vara blöt. Jag hade förväntat mig att det kunde bli mycket dregel och kanske nån spya ifall hon blev illamående av bilfärden.
Och framför allt så hade jag väntat mig lite skrik och gnyende efter mamma och syskonen, men icke de heller.
Hon sov hela vägen från Hölö till skövde i stort sett. Så lugnt och smärtfritt med andra ord :)
 
 
Nätterna har gått bra med. Lite gnyende när hon vill ut men hon somnar o ganska snabbt igen.
Så just nu är det full rulle här hemma. Hon har en fetish för skor och sockar har jag märkt för varje tillfälle hon får så norpar hon en sko och gömmer den under vardagsrumsbordet :)
 
Så dagarna är fulla av lek och gos vilket hon uppskattar väldigt mycket. Men nått hon inte uppskattar är halsbandet. Jag låter henne ha det på sig några timmar per dag men det är bra jobbigt. Hon kliar sig och gör några tappra försök att få av sig det, men skam den som ger sig!
 
Något inte helt oväntat är att BC:na har funnit varann. Dom sover ihop och Tess är som en svans efter Jytte
 
 
 
Det har ju inte gått så många dagar ännu så mer uppdateringar kommer. Avslutar med en bild på Tess och mamma Oui.
 
 

2 kommentarer

Therese

04 Feb 2013 18:43

Men guuuuuud så söt hon är!! Å himla fint namn må jag säga :)

Svar: Ja hon är toksöt!!
Wendy Andersson

Josefin

23 Feb 2013 15:15

Vilken sötis!

Kommentera

Publiceras ej