Gott nytt 2013

0kommentarer

Detta kortet hade jag egentligen tänkt att publicera innan julen som ett God jul kort men eftersom jag inte riktigt haft tid att sitta framför datorn och skriva så har detta missats . Men här väldigt mycket senare kommer julkortet som istället blir ett "God fortsättning kort"

Jag har stora planer för det nya året, jag funderar på att utöka flocken med en valp till om allt blir som det ska. Och jag ska satsa på att bli ett klass 3 ekipage med Jytte på heltid i agilityn. Jytte ska ta sitt sista första pris i lydnadsklass 1 och därmed få sitt LP1. Tänk att detta hade hon redan haft om inte jag kommenderar henne fel och så... typ ligg istället för stå osv :)

Jytte som för övrigt började löpa igår. Tänk vad jag har väntat på at hon ska börja löpa. Det är över ett år sedan hon löpte senast. Men den som väntar på nånting gott..... Jag menar, vi kan ju alltid hoppas att hon kommer att mogna lite med detta löpet...

Så från alla oss till alla er Gott nytt 2013!!

IMG_0363

Kommentera

Publiceras ej