Uppdateringen!!!

1kommentarer

Ja då har man åntligen fått tag i några bilder...

Kennellägret var ganska lyckat om jag får säga det.. kunde ju haft sommarsol hela tiden så vi kunde hunnit med att åka ner till stranden men.... regnet  hann visa sitt fula tryne...

Jag hade jättetrevligt och det var kul att träffa alla som man annars bara ser ett namn på. Och alla vovvarna...
Detta året var det ju en del träning... Vilket jag tror att alla hade nytta av...
God mat och trevligt sällskap gjorde denna helgen super! Grillen gick hett under helgen..
Vi tjejer tränade våra hundar för fullt och killarna gick ner i skogen och sköt med Josephs pikadoller... =)

Alla verkade ha trevligt på sina sätt....

Det roligaste av allt är att jag väntade tills jag fick lite bilder innan jag uppdaterade, och nu kommer jag inte på nått ja skulle skriva! Så detta inlägget blir inte så långt som jag trodde...

Här kommer lite bilder och en film från kennellägret!

 

 

 

En fim från när V skjuter i skogen....Får komma senare... Hittade inte filen nu.. ahahaha...

1 kommentarer

Elisabeth

09 Jun 2009 18:52

Hej!



Tack för senast, jättebra ordnat av er!

Nu har vi skaffat en blogg, välkommen in :)

Kommentera

Publiceras ej