Shoppingeftermiddag med Leo i fokus!

1kommentarer

Efter jobbet så hämtade jag upp mina killar och åkte till Esplanaden för att shoppa! Tanken var bara att hitta skalkläder som Leo kan ha på dagis utan att bli för varm på innergården... Overallen kändes på tok för varm där inne.

In på Lindex för att leta kläderna men hittar inget i Leo´s storlek. Vidare in på Kappahl och hittar jättefina kläder men med väldigt skum passform.. Jackor mer passande apor. (på tok för långa armar för resten av kroppen)

Fick bara med oss ett par skalbyxor därifrån när jag tänkte att vi går in på sportex och kollar om dom har jackor för utevistelse. Nepp, hitar inga men hittar ett par nya gympaskor som jag tyckte kunde passa Leo utmärkt. Vi provade och jag gick till kassan för att betala.



Går tillbaka till killarna som härjar runt i affären och ser Leo prova ut en cykel (för stora killar)
Ser framför mig i huvet att Leo cyklar på vår väg fram och tillbaka och säger åt honom att välja en cykel och vi köper den! En ny hjälm blev det med eftersom jag inte fått tillbaka hjälmen från Per ännu, och jag ville ju se honom cykla på kvällen!! =) 


Montering pågår...


Cykling pågår..

En alldeles underbar dag!

1 kommentarer

Evelina

10 Apr 2010 12:55

Hej vad han växer :)

Mysigt med en cyklande busonge här nere snart då ;)

Kommentera

Publiceras ej