youtube!

4kommentarer

ja.. då var det 2009 då.. ännu ett långt år väntar. och detta ska bli toppen!!! har ja bestämt!

det kommer hända så himla mycket,

*Jag ska gå ner i vikt, bort med alla gravkilon som jag burit på alldeles för länge nu..
*Helen ska få tvillingar, hoppas på två välskapta barn!
*Anna ska få barn, hoppas ju även där på välskapt så klart!
*Jag ska starta Ebba i agility
*jag ska träffa marielle som jag knappt träffade alls förra året.
*jag ska skaffa minst 2 nya vänner, vänner är bra att ha!
*Ebba ska eventuellt paras
och massa massa mer.... kan hålla på i evigheter...

på tal om nytt år, Atlas slog ut en framtand mot min sängram igår.. och eftersom det är nyår och allt har de flesta veterinärstationer stängda! suck säger jag bara! vänta tills nästa vecka! och med min tur är det säkert försent då!

Min älskade Leo ska bli hockeyproffs när han blir stor har han sagt! och i julklapp köpte jag skridskor och hjälm till honom som vi invigt idag! det var lite svårt för lillkillen att stå själv, så det blev inte många minuter på isen för honom.. lite läskigt. =)



påtal om inget! hur smarta kan vissa bli? jo så smarta att man blir stenrik, jag beundrar dessa två killar som kom på youtube!! sikken grymm sida! man kan ju verkligen hitta precis allt där!!  jag använder den varje dag! mycket för musik men även för att titta på roliga filmsnuttar! grymmt!!!!

Hoppas att alla får ett toppen år 2009! det önskar jag er!

4 kommentarer

Evelina

02 Jan 2009 20:14

Fattar inte att vi inte kom på något sånt... vore inte äckligt med mer pengar!

Hoppas erat år blir super :D kramis från öster!

Mariah

03 Jan 2009 18:09

hihi, ska han bli d =) lika bra att börja träna nu då.. hehe.. Max han säger han ska bli mekare.. passande.. ha d gott.. kram

Wendy

03 Jan 2009 20:35

jaså det ska han.. inte helt oväntat måste ja säga!! =) tror han blir en grymm mekare!

Mariah

04 Jan 2009 15:47

svarar här då =) tänkte åkt å badat, inne =) men vi hoppade d å tog en promenad å träna hund istället.. åsså mekade vi i garaget lite., lr ja, Max =) ha d gott.. kram

Kommentera

Publiceras ej