Blogg och blogg.....

2kommentarer

Ja, då sitter man här..  skrivandes i en blogg. Det som jag sa att det kommer nog inte hända att jag gör...
för vem i hela världen är intresserad av vad jag gör på dagarna.... ?!?

Nu har jag under flera perioder i mitt liv skrivit dagbok.. Då menar jag en riktig bok.... med papper och penna... Och ett mini-hänglås på!!

Älskar att skriva och att kunna titta tillbaka på vad jag gjort i mitt liv... satt för ett tag sen och kikade i min gamla dagbok fran när jag var typ 13 år... haha... ska verkligen inte gå in mer på det...

Nu har ju jag en annan blogg oxå.. som jag haft i flera år tror jag.. men där har jag bara bloggat om mina hundar och min träning och tävlingsuppdatering om mina hundar, bara bara hundar!!

men som sagt, nu sitter jag här skrivandes i min alldeles nya blogg som jag inte har bestämt hur layouten ska se ut än.. så den är orange
Denna är då tänkt att ha som en dagbok.. sån man jag hade förr i världen fast nu kan jag faktiskt radera när jag skrivit fel istället för att stryka som jag gjort tidigare...
där folk är välkomna att läsa men om ingen gör det så är det okej det med... för tanken är att jag ska kunn skriva av mig...

och jag, "fröken tycker och tänker om allt" ska nog nog hitta på nått att skriva om!

Hej så länge!

2 kommentarer

Evelina

27 Dec 2008 22:48

Jag är intresserad eftersom vi inte ses alltid, allihopa menar jag då :) "familjerna" :D

Wendy

28 Dec 2008 10:32

Läs på bara! =)

Kommentera

Publiceras ej