Layouten

0kommentarer

Ja då har man suttit här och pimpat upp bloggen lite..
Den oranga färgen var något tråkig och bilden överst var inte mycket att heja för heller.. så det fick bli en fin bild på vovvarna istället så länge tills jag kan hitta på nått bättre...

Ser lite personligare ut nu..

Måste ju säga att jag inte förväntat mig att det skulle vara någon som läste min blogg. speciellt inte första dagen...  men en hel del träffar har jag fått..
Jättekul... roligare för mig om ni lämnar ett avtryck oxå.. =)

Blev en sen frukost idag, jag och V låg och drog oss en stund medans Leo låg på min arm och kikade på Lejonkungen på datorn. Vid den tiden vi gick upp så hade Leo redan ätit sin frukost....

Läste alldeles nyss på P4:s hemsida att det brinner för fullt i nere i stan! på S:t Sigfridsgatan. För oss ungdomar så vet vi ju direkt vart det är... Partygatan! Dom har hållt på sen inatt och fortfarnade har dom inte riktigt fått kontroll på elden...
Stackars dom som bor där säger jag bara... Lämna allt man har och äger i en eld och veta att det får man nog inte tillbaka...

Jag ska in i duschen strax och sen ska jag och Leo till Per och hälsa på i hans nya lägenhet.
Kanske till och med hinner ner en snabbis till mellandagsréan! haha..... Säkert livat där nu...

hej så länge!

Kommentera

Publiceras ej