Sex-okunnig?!?

0kommentarer

ja igår blev det inte mycket hänt.. var hemma och städade, lagade mat och lite andra bestyr som tyvärr måste göras..
Blev inte att vi åkte till Per igår utan vi ska göra det idag efter att han kommit hem från IKEA!

Jag och min kära V satt på nätet och kikade på artiklar efter branden nere i stan.. och hittade då detta på expressens hemsida....
haha.... jag kan verkligen ingenting om sex!! helt okunnig!!
Sån tur var så var V med mig.. sexexperten!! =) om jag sa ett svar som jag trodde jag rätt så ändrade han det till det rätta.. och det var ett gäng grr...
så hade jag fått svara som jag ville så hade det stått "hur gammal är du egentligen"??
men som tur var, så fick vi ett Grattis! du är sex-kunnig! (Tack vare min kära V)

men ärligt talat.. sikka frågor! gör testet ni med!!! och kolla var ni får!

http://www.expressen.se/sex/1.655156?viewstyle=teaser

Kommentera

Publiceras ej