Agilityfilmerna!

0kommentarer

Här kommer lite mer agilityfilmer för er som efterlyst dem! vet att jag är lite sen med dom men allt hinns inte med! =)

Ebba tränar 2 av 2 på! och är riktigt duktig på det! Felar aldrig! =)

http://s404.photobucket.com/albums/pp121/victortapper/?action=view&current=20090330033-001.flv

Ebba tränar "stakethandling"

http://s404.photobucket.com/albums/pp121/victortapper/?action=view&current=20090330036-001.flv

Hon blir bara bättre och bättre... otroliga framsteg så fort är inget jag förväntade mig. Vi fortsätter ju träna väldigt enkelt eftersom hon är lite grön men nu har jag börjat sätta lite krav och det funkar för det mesta!

Idag tränade vi skickande. och det gick alldeles utmärkt. Hon börjar förstå och det är just det jag vill ha av henne just nu.
Amber fick sig en snabbrunda på agilityplanen oxå och idag gick det över förväntan... Har ju haft planer på att pensionera henne då hon tappat intresset men idag var jag tvungen att ge henne en chans och kämpade så jag svettades för att göra allt så roligt som möjligt för henne. och det funkade, hon gjorde allt jag bad av henne och med glädje.. Toppen!!

Nu är vi hemma efter en kvällspromenad med vovvarna och snart är det läggdags!

God kväll allihop!

Kommentera

Publiceras ej