Lilla Bryggeriet

0kommentarer

Ja gårdagen började ju som sagt med agilityträning.. Varmt var det!! sommarväder-varmt! så det var inte mycket som stod rätt till på denna träningen. Inga av hundarna var på hugget idag och värmen tog nog väldigt hårt på dem!

På kvällen så ordnade jag barnvakt i form av lillasyster när jag och V åkte till Tidaholm och skulle på lagfest. God mat och trevligt sällskap gjorde det hela bättre än förväntat.
Efter att lagets fest var över så blev det lite live-framträdanden med Björn vars efternamn jag inte kommer ihåg just nu!
Jättebra!

Idag har jag vaknat med huvudvärk åter igen. Hemskt. Nu har den gått över tack och lov... Lite alvedon och extra sömn gjorde det denna gången... kommer säkert snart igen bara för att jag har slut på alvedonen och apoteket är stängt på söndagar?!?

Idag får det bli lugnt.. Leo har önskat att vi ska gå till en lekplats och leka lite... så det får det bli... lite sol önskas!

Inser ju nu att jag skrev för ett tag sen att det skulle komma fler agilityfilmer. har inte kommit jag vet men ska försöka ta tag i det..

Ha en bra dag!!

Kommentera

Publiceras ej