Miniresa!

5kommentarer

I morgon direkt efter jobbet åker jag och lilla Ebba norrut! Vi ska till Finnbogården och träna agility! Ska bli såå roligt!
Vi åker direkt efter jobbet, så idag ska det packas!! vi kommer hem på söndag kväll!

Så jag ska altså köra nästan 30 mil i streck uppåt! Jobbigt värre!
men det får gå.. väntar ju en skön säng där när jag kommer upp förhoppningsvis! =)

Ska bli jätteroligt att träffa alla som man bara läser om i vanliga fall (bloggar) och deras hundar och träna tillsammans för maria!

Uppdaterar efter helgen!

Ha en bra helg!!

5 kommentarer

Mari

20 Apr 2009 15:57

Tack för en supertrevlig agilityhelg!!!

Emma, Harry och Hilja

20 Apr 2009 23:20

Nu måste du ju blogga, för bilder på Ebba finns på min hemsida´! :D

Hoppas att ni kom bra hem! Det var jättekul att ses, det här får vi göra om! :D :D

Emma, Harry och Hilja

20 Apr 2009 23:22

Nu måste du blogga, för bilderna på Ebba ligger ute på min hemsida. Det blev en riktigt snygg!



Tack för en trevlig helg, det här får vi snart göra om!! :D :D

Emma, Harry och Hilja

20 Apr 2009 23:23

Hoppsan, jag trodde inte att det första gick fram... ;)

Wendy svarar

21 Apr 2009 12:02

Eve! nu har jag förklarat mats i texten! hihi

Kommentera

Publiceras ej