Träningsväder igen!!

0kommentarer

Oj vad ajg njuter av det våriga vädret.... Har varit ute och tränat hundarna precis varje dag nu när isen har smält bort och det är sol ute..

igår körde jag nästan slut på alla hundarna... Ebba och Amber tog jag med till agilityplanen och Ebba gick som en dröm idag! Det är helt otroligt vad bra hon är när hon vill...
Amber skötte sig med med det retar mig att hon har så otroligt dålig kondition... Nu blir det mycket cykel med henne.. Det är verkligen skandal...
En hund som är känd för att ´vara alldeles för snabb är längsammare än nån jag sett förr...!
Och Atlas fick en lydnads genomgång... Lika bra som vanligt... med lite som behöver bearbetas! Det kommer...
Om han är frisk och allt går som det ska så har jag stora planer för Atlas i år!!

Nu är det en timme kvar tills det är träning igen. vi i sektorn har dragit ihop träningstillfällen och det ser jag fram emot..
Åter igen mer agility... Tur att Ebba fick lite lydnad på köper med igår..
Lite variation!

Nu frukost, dra upp pojkarna ur sängen, sen ut och träna!!

Kommentera

Publiceras ej