Detta tråkiga väder!

1kommentarer

Jag och Leo hade tänkt ta oss en promenad och sen stanna vid en lekplats där han kunde leka hur länge han ville. Jag hade med mig kameran och en bok som jag kunde läsa medans Leo lekte!

Tyvärr så började det regna så det blev varken mycket lek eller bilder!



Lekplatser är ju bara underbara när det gäller hundträning! Såg 3 stockar som stack upp ur sanden och var ju bara tvungen! Tjejerna hade inga problem att hoppa upp och hitta balansen men Atlas hoppa upp och åkte raka vägen ner igen några ggr innan han kom på grejen. =)



Leo tar alltid av sig och springer barfota!





Ännu mer klätter och balans...





Här fick mina hundar ligga och vänta medans jag sprang efter Leo och fotade honom! =) Dom ligger så snällt så.. även Atlas som fick ligga bredvid Amber och snart är i höglöp! =)




1 kommentarer

Sara

03 Sep 2009 11:04

Vilken söt bild på hundarna på stockarna ;P

Kommentera

Publiceras ej