12 februari!

0kommentarer

Ja, dagen har varit bra. kort arbetsdag, slutade 12 sen åkte jag och hämtade Leo på dagis och Victor. Sen åkte vi till blomsterlandet. för dom har orkidé special av nån slag. massor av orkidéer. Och jag älskar orkidéer!!!!
Så det blev några hundralappar spenderade där..
behövde lite nya krukor, sen kunde jag inte gå därifrån utan nån orkidé. =)
så nu har jag 12 sådana hemma!
Har ju andra växter också. eftersom jag älskar växter i sig!
Dom kan verkligen göra ett helt rum!

Sen kom Anna med gossar över för lite fika och lek med sönerna! Leo var lite blyg till en början men sen slappna han av och började leka med William och Aston!

Efter det så åkte Anna hem medans jag åkte till Emma för T-party! Så jag inhandlade en ostkupa som jag länge velat ha och en hushållspappershållare! (långt ord) =)
 
I morgon ska vi åka till V familjestuga! blir ett gäng som ska iväg och grilla och Leo ska åka lite bob! Gillar ju han!

Nu håller V på i köket med en äppelpaj som vi ska smaska i oss nu medans vi kikar på ett nytt avsnitt av greys anatomy!
Så jag önskar alla en god kväll!

Kommentera

Publiceras ej