Älskade son!

3kommentarer

I morse så kom Leo in och la sig på min arm som vanligt kl 7 på morgonen! =) han låg och vred sig en stund, han brukar oftast somna till lite hos mig! men inte idag. när han hade vridit på sig en stund så såg han att han hade tagit med sig täcket så det hade glidit av mig!
men min underbaraste son han tänkte minsann steget längre. =)
Han bädda om mig! på med täcket och tryckte in det under mig så det inte skulle åka av igen! =)

Sonen med hjärtat på bästa stället! =)

3 kommentarer

Eve

07 Feb 2009 14:13

Myskillen då :) Bra det blev med headern :D supersnyggt!

Wendy

07 Feb 2009 14:56

Tack.. =) jag är riktigt nöjd faktiskt! =)

Mariah

07 Feb 2009 19:08

hihi, ja Texas va visst med på bild ja.. alla bilder jag hade tagit så va han med =) han tyckte jag va lite konstig när jag sprang runt å fotade..

Hoppas Leo blitt frisk nu efter feber å så... kram

Kommentera

Publiceras ej