Födelsedagar i mängder..

1kommentarer

Slog mig just att det blir mycket firande i helgen som kommer..
min son fyller ju år på onsdag och då ska ja köpa lite glass till dagisbarnen =) Leo äter väldigt sällan glass iallafall hos mig. men nu ska ja låta honom njuta =)

på fredag så ska Leo bli firad av mamma och hennes väninnor med deras barn. på lördag åker vi alla för att fira Håkan och Andreas. och på söndag ska ja ha kalas för mig leo och victor. tur vi alla fyller nästan samtidigt. slipper vi ha så många kalas. =) bara leo får sitt vilket det mestadels kommer att bli =)

Leo blir verkligen hela 3 år..
såå fort tiden går. Kommer ihåg som om det vore igår när han gick och höll sig på allt när han gick för att inte ramla överallt.. =)
Saknar bäbistiden. och eftersom det är en hel del av mina vänner som är gravida så blir jag allt ltie bäbissugen.. =)
men det får vänta!

Även min stjärna Amber fyller år på ondag!

Idag är Novas födelsedag! Även hon blir 3 år! kommer myvket väl ihåg när jag såg henne på bb (ja och helen var inne samtidigt.. skiljer ju bara 2 dagar mellan änglarna)

i morgon är ju Andreas födelsedag, och även lille Zackes! (madelenes gosse)
En hel vecka med massa Grattis!

1 kommentarer

Eve

02 Feb 2009 23:37

Mycket tårta = mycket träning dessa dagar ;D suck! Ni får gärna komma på fika imorgon om ni hinner och vill.. :)

Kommentera

Publiceras ej