Idag är ingen vanlig dag!

5kommentarer

idag är Leo´s födelsedag!!! hurra hurra hurra!!


Wow.. Hela 3 år är han idag! så fort tiden gått. nu vid den här tiden låt vi fortfarnade inne i förlossningssalen. Ungefär vid den här tiden är det jag svimmar ihop på golvet i förlossningssalen! Det bara forsar blod ur mig och lite förstärkning kallas in! Allt gick vägen!! =)
Leo är ju vid denna tiden riktigt ögongodis! kan inte sluta titta på honom när han ligger i den där vagnen och susar lite.

 Leo på bb


Leo är ju född 07.16 på morgonen! 4860g och 54 cm lång! Jag och Per var så stolta som man kan bli!
Hela förlossningen gick hyfsat som på räls och det var verkligen inte under några omständigheter så illa som jag föreställt mig!

Och mot mångas förvåning blev det en pojk. jag och många andra hade tippat på en tjej om man gör dom där testerna. Ligger magen högt så är det en pojk och tvärtom. snurrar halsbandet åt ett visst håll så blir det det könet! jag kan ju inte ha vart den enda som tänkte så! =)



Ja idag så blir det ett litet minifirande bara vi här hemma eftersom det ska vara kalas i helgen. han ska få några presenter innan han ska åka till Per i eftermiddag!

Grattis på födelsedagen min lille busunge!!

5 kommentarer

Mariah

04 Feb 2009 09:32

Stort grattis till stoora killen =)

Eve

04 Feb 2009 10:51

Massa grattis bonusälsklingsson :D

Wendy

04 Feb 2009 11:07

Tackar!! =)

Anna

05 Feb 2009 11:17

åh såå lite han ser ut där på bilden, ändå tyckte man inte h an var så lliten när vi kom till bb på kvällen. så söt och det e han ju nu oxå!

massa kramar

em

10 Feb 2009 15:56

ahh sa sot han ar=)

Kommentera

Publiceras ej