Sjuk här hemma!!

2kommentarer

ja idag är den dagen jag inte hoppats på komma! jag är dålig.. låg under kvällen igår och mådde dåligt, i magen. fasade det värsta då maginfluensan sprider sig. så jag gick och la mig, vaknade flera ggr under kvällen pga magen men i morse märkte jag ingenting av det..
mådde super tyckte jag och pallrade mig iväg till jobbet 7 på morgonen. men icke då, jag åkte hem efter en timme och kröp ner i sängen och fick helt enkelt inse att jag är sjuk idag!!! Det händer ju typ inte!! jag är i stort sett aldrig sjuk!
kommer inte ens ihåg när ja var hemma från jobbet senast för att ja var sjuk!

så innan sin hockeyträning så åkte min gulliga V och köpte glass till mig! =) och när han kom hem fick jag inte bara glass, utan en krya på dig ros oxå!! =) Han är ju för underbar min kära Victor!

ska vara hemma i morgon med! men sen får de va nog!!

hoppas ni andra mår bättre än mig, som i skrivandets stund ligger under täcket och myser för mig själv!



Dagens citat:
if slaughterhouses had glass walls the whole world would be vegetarians!
Paul McCartney

2 kommentarer

Eve

09 Jan 2009 00:09

Fick också en ros idag :) vilka män vi har!

Wendy

09 Jan 2009 09:18

håller med dig!! vi är lyckligt lottade vi!

Kommentera

Publiceras ej