Spelkväll, snö och hemska bilister...

3kommentarer

Igår efter att vi varit ute på skövde övningsfält med hundarna och låtit dom springa av sig lite så åkte vi hem till Evelina och fikade, då ringde Rasmus och frågade om inte vi alla kunde komma hem till mig och spela lite mariocart och Hollywood!! Självklart hände alla på och väl här hemma börjar vi spela lite.
Efter úngefär 10 minuters spelande så ligger Rasmus i soffan och sover!!!!! Han vars idé det var att ha spelkväll! hahah....
Rasmus i ett nötskal! haha om ja fick en spänn för varje gång man tänkt det! =)
Vi köpte lite pizza  och delade på och sen åt lie muffins som ja bakat under kvällen! banan och choklad!

Dessa var med oxå!! =)




oså till idag! ganska tråkig arbetsdag idag. fick vara på ett ställe som jag inte brukar vara på och inte kan heller för den delen! så efter jobbet på vägen till dagis så körde en bil förbi mig och skvätte massa smutsig slask på mig! Halva min röda dunjacka och mina nytvättade jeans blev brunfläckiga.
hade ja gjort så mot nån så hade ja ju stannat och bett om ursäkt iaf! så tvättar ikväll då! så jag har jacka att ha på mig som inte är brunfläckig!!


och inte nog med det ja som haften dålig dag som det är! vaknar på morgonen och ser att det snöat!!!! det var då självaste f*n eller!!! ingen mer snö!!!

3 kommentarer

Bella

19 Jan 2009 18:09

du hade de varit jag som blev ner skvätt så hade jag tagit reg nr och ringt, man kan ju få ersätting för de.

hoppas iallafall kvällen blir bra.kram

Bella

19 Jan 2009 18:11

hade de varit jag som blev ner skvättad, så hade jag tagit reg nr och ringt, man kan ju få ersättning för de. vilka idioter de finns.. hoppas iallafall kvällen blir bra. får se om detta inläggetkommer med, har skivit tre st men inget kommer med :/ kram

Wendy

19 Jan 2009 19:14

jo men han körde förbi mig bara så jag hann inte se det! hade ja gjort der så hade ja minsann ringt! såå irriterande! kram på dig med!!

Kommentera

Publiceras ej