Underbara du..

0kommentarer

...min kära Victor...
du är underbar och ja är så lycklig över att ha dig! precis tittat på ett avsnit av one tree hill.... med ett glas vin och underbart mys.

idag blev skänken färdig som vi köpte igår.. det blev jättebra i mitt kök tillsammans med farmors tavlor!
och vikt tvätt har ja gjort... i mängder... strykt och vikt ihop en stor hög med tvätt!
Lite mer städ i morgon bara så blir det fint här hemma igen! =)
men ja säger då det.. Jysk inköp som måste monteras! Kan man göra saker mer invecklat!?!
Tacka vet ja IKEA! det går ju fixa sakerna utan att man tappar tålamodet! för det hade ju jag gjort om inte V hade gjort det.. =)

Påtal om inget... Vicotr spelade hockeyatch igår och deras lag vann!! och min kära gjorde ett mål!  Ska den gamle skyttekungens måltorka vara över? =)
Nu ska vi kika lite på tv och dricka lite hemmagjord choklad som jag kokat! =) med grädde! onyttigt men gott!!

Kommentera

Publiceras ej