Utbildning i morgon...

3kommentarer

Ja nu var det några dagar sen jag satt här och skrev.. har ingen aning om vad jag gjort.. men har haft fullt upp.
i morgon är jag ledig och börjar inte jobba förrän på måndag igen.  =) Kommer inte ens ihåg när ja hade ledigt i tre dagar i rad sist! =)

i morgon ska jag på utbildning i falköping. L1:an
ska bli intressant att se hur detta kommer att gå.. och vad det är, inte så insatt.
Jag fick ett mail om att det var på Studiefrämjandet, men började genast leta upp adressen på eniro så jag hade ett humm om vart ja ska åka i morgon.

aja. under tiden jag satt på eniro och försökte leta fram denna adress som jag inte alls begrep mig på. så får ja ett mail fram SBK skaraborgsdisktriktet.
Aja.. det pep och jag sket fullständigt i det. tänkte att det är säkert lite som är nytt från i år.

Blev smått irriterad på mig själv då jag inte fattade hur man kom till denna adressen i f-köping och la ner det!
går in på mailen av ren vana och läser SBK mailet. Påminnelse om imorgon!
men utan en karta eller adress... =)
sån tur är så har Victor hockeymatch just i falköping i morgon så han får helt enkelt guida mig.. =)

Får väl se hur det går i morgon!

3 kommentarer

Mariah

29 Jan 2009 20:13

Jag ska åxå gå L1 imorn å lördag.. Studiefrämjandet ligger precis brevid tågstationen om jag fattat d rätt.. vid rondellen som ligger där.. hänger du med?? ses vi imorn =) kram

Eve

30 Jan 2009 18:11

Ni ska inte "fira" leo på onsdag också utan bara på söndag? :)

Wendy

30 Jan 2009 22:45

nej vi ska bara fira på söndag.. Vi firar ju oss alla tre då.. blir bäst så. =)

Kommentera

Publiceras ej