Bakfull.nu

0kommentarer

Igår så träffade jag Lina. Vi åkte upp till hennes föräldrar och spela lite och drack som vi brukade göra förr... Skillnaden denna gången var att vi inget vin hade utan va tog till annan sprit istället. =)
En hel flaska Malibu en halv Tequilaflaska och en liten del av vodka fick vi i oss.. 

Jag kände mig lite dragen i slutet. Allt slog till sent... Sen att jag hade jobbat vaken natt och struntade i att gå gå och lägga mig efter att varit vaken så länge kan ju lite anledning till varför jag kände lite mer än Lina.

Kvällen var jättebra, älskar att prata med Lina.. vi kan verkligen prata om allt och det känns såå rätt!

Victor kom upp en stund innan han skulle hämta mig och spelade ltie med oss. Jag satt och retade lina lite för att hon blivit lite förturkad! haha... Nu har hon inte detta men det var kul att reta henne lite.. Ho ä en sann Timmersdalabo! =)
Men han trodde nog lite på det.. =)

påtal om nått helt annat.. :
Vi var och kikade på kamera idag... Jag och Victor har ju pratat om att köpa en systemkamera sen vi träffades... Pengar har inte funnits över och val av kamera är inte enkelt.

men nu har vi hittat en som vi ska köpa... 'en lite nybörjar kamera men det kommer att duga för oss till en början!
Jag vill ju ha en kamera som tar bra rörelsebilder då jag vill fota Leo och hundarna i rörelse. så det kommer bli toppen.. Och Victor vill fota natur mm....
Sen kommer problem nummer 2.. det ska tydligen vara ett "inte vilket som helst" objektiv till.

Detta kommer bli toppen!

Kommentera

Publiceras ej