Jobb på semestern!

2kommentarer

Jag tog frivilligt på mig att jobba vaken natt två nätter i rad på min semester.... dels för att spara semesterdagar+ att det blir flera timmar plus som jag skulle använda längre fram... så jag skulle kunna vara ledig lite då och då...

Behövde ju spara massa timmar til St: martin resan i Caribien som nu inte kommer att bli av! men men.... nu har jag timmar till annat!

Min undran är då hur man ska förbereda sig för att vara vaken hela natten! Ska jag vara uppe sennt ikväll? eller lägga mig tidigt och gå upp jättetidigt så man kan sova lite innan och lite efter natten eller hur??

Har aldrig jobbat vaken natt förut!

2 kommentarer

Anna

21 Jul 2009 13:35

skulle ni åkt till caribien? det lät ju inte helt fel, vad kommer det sig att det inte blir av?

kramar

Eve

21 Jul 2009 14:12

När jag jobbar natt på jobbet så brukar jag vara uppe till runt 2-3 tex lördagen och börjar jobba natt på söndagen. Sov fram till jaa, 12 - 15 ungefär.

Om det blir jobbigt får du häva kaffe eller cola... ;)

Kommentera

Publiceras ej