Russinhud och utan ork!

7kommentarer

Ja då var man tillbaka till verkligheten... vardagen utan bubbelpool och massörer...
Och det känns underbart...!!

Som sagt var så fick jag ju en sparesa av V.... vi firade ju ett år för ett kort tag sen..
Mössebergs-spa!

Dagen började med att vi anlände till vårt rum och jag bytte om till morgonrock och iväg till min behandling. 50min spamassage. helkropp..
Vi hade en alldeles underbar massör..

Sedan var det dags för V att få sin första behandling.. en likadan...  han hade en ansiktsbehandling senare på kväll en oxå.. jag skrev ju för att tag sen att jag  inte visste vad ja skulle köpa till honom. Dagen innan vi skulle åka visste jag fortfarnade inte. Så ringde till Mössebergs spa som jag fick veta att han hade bokat rum åt oss.. och bokade en ansiktsbehandling åt honom....  Så det bev inte till att köpa nått materiellt.. Lika bra det kanske.. !

Resten av tiderna spenderade vi oavkortat i bubbelpoolen eller i bassängen, varvat med bastu!
Hade lixom russinhud av allt badande morgonen efter när vi vaknade upp.. men då bar det av till vattnet igen..! =) hihi

Dessa dagar var helt underbara och vi sitter redan nu och planerar vårt nästa utflyktsmål... Pratat lite om Selma L -spa! Men det kommer nog att ske i höst/vinter... För då kommer nått alldeles speciellt att firas!

Här kommer lite bilder från spa dagarna! =)

 

 

7 kommentarer

Eve

17 Jul 2009 22:52

Ska ni förlova er eller? ;) Första tanken som slog mig...

Eve

17 Jul 2009 22:52

Glömde skriva att , ansiktsbehandlig var en bra present :)

Skönt med spa!

Wendy svarar

18 Jul 2009 10:50

Tack goding! Han tyckte jättebra om den... när han insåg att det var mer än att bara klämma porer.. nack och skalpmassage säger väl ingen nej till =)

Wendy svarar

18 Jul 2009 10:50

Det som firas då kommer att avslöjas då..!! =)

helen

18 Jul 2009 11:16

Åh spa är ju så underbart. Selma L spa är helt underbart. Där överraskade MArcus mig med förlovning. Förra vintern :) kram

Eve

18 Jul 2009 16:24

Ja, alla vi måste ha våra hemlisar ;)

Jag väntar med spänning kan man väl säga då! Ni får gärna komma förbi snart :) Kram

Wendy svarar

18 Jul 2009 20:11

Vi kommer så gärna så!

Kommentera

Publiceras ej