Dagen...

3kommentarer

Det är tisdag och jag är på schemat ledig. så först ut idag var KSS. Dags att lämna blod igen.. men denna gången gick det inte vägen. de slutade strömma och vi fick avbryta!! F*n....
Känner ju väldigt starkt för det blodgivning och värvar så många jag bara kan.. så inget besviken jag blev när jag fick utstå smärtan och obehaget och sen går det inte att använda till andra..!



Aja... sen blev det lite ärenden på stan, innan jag åkte hem och hämtade Leo och vi åke till badhuset. Han är ju lite vattenrädd så vi tränar bort det.. =) idag gick det väldigt bra...
Han ville inte i vattnet till en början men efter lite övertalning så fick jag lyfta i honom och leket för i full gång. Vi hade lite vatten krig och han åkte rutchkana masser med gånger. =)

Så nu efter en kvällspromenad med vagnen så är det dags för mig att slappna av.. =) Blir att laga mat och sen ville Leo baka negerbollar så det ska vi göra innan det är dags att lägga lillgossen. Då blir det film för mig liggandes i V famn!! =)
Underbart!

Hoppas alla får en bra kväll!

3 kommentarer

Mariah

03 Mar 2009 23:25

hihi, D e bra du lämnar blod.. Min mamma jobbar där men hon kan inte ha stuckit dig idag då hon var ledig =) Jag vill åxå lämna blod men jag får inte tyvärr ( på tok för lågt hb) hihi, bra att ni "tränar" honom.. samma som vi får göra med Max vad gäller fyrhjulingen =) ha d gott.. kramen

Helen

05 Mar 2009 12:20

Lämnar oxå blod.. Ja när man inte är gravid då. Så skönt att kunna göra en liten insats :) kram

Wendy svarar

05 Mar 2009 12:43

Helen: jag håller med dig.. Känns verkligen som man hjälper någon.. Rätt som det är så ligger man där själv.. och kan behöva blod..

Då kan man med samvete veta att man hjälpt till för att hjälpa...



Mariah: jag vet ju att inte alla kan.. men det är tanken som räknas.. =)



kram på er!!!

Kommentera

Publiceras ej