Söndags ledig

1kommentarer

Idag fick jag vara ledig... händer inte ofta så jag hade typ hela dagen inplanerad..
Först skulle jag sova ut. Vakna 9.00 prick!
sen skulle jag äta klä på mig och alla de andra morgonbestyren för att sen gå en långpromenad med Atlasen i solskenet som vart framme i flera dagar på dagen när jag jobbat... Ingen sol idag inte.. Kallt och molnigt

Hela dagen föll från planeringen! Blev att jag åkte till Elins för jag behövde lite fler linnen som jag kan sova i...
Dåligt utbud! för vem vill klä sig i viskos nu för tiden...?
Sen blev det till Apoteket för att fylla på hemma-apoteket



Blev att jag åkte och tankade bilen =/ Bensinpriset var denna gången 11.28 eller nått... på tok för dyrt... måste vara längesen jag tankade senast för det var under 11 kr de senaste gångerna..

Sitter just nu och tittar på The Librarian 1 eller vad den nu heter... har bara sett 2:an och tyckte att den var bra!
och den verkar bra. Kanske för fråga Bella, vår filmexpert! =)

Ska nu kolla färdigt på filmen, sen lägga mig och krama om min älsklings V... Herr underbar!

1 kommentarer

Bella

02 Mar 2009 20:13

ja det e så tyspiskt att det är dåligt väder nä man e ledig.. är ju fan alltid så :(

Haha yes filmer kikar jag på ofta så vill du ha film tips så e det bara säga till gumman hihi puss o kram

Kommentera

Publiceras ej