Längtar till vintern!

0kommentarer

Usch... vaknat tidigt idag då Leo vaknade och väckte mig av att han kissade i sängen i morse... Fick då en smärre chock då jag kom ihåg att V bytte lakan i hans säng då han hade kissat i sängen under natten med!
Händer ju aldrig....  Så in i duschen med lillkillen och jag sätter på en maskin med tvätt!!

Sitter denna gången inte i sängen utan i soffan när jag morgonreflekterar! Men vädret är nog likadant från båda sidor av huset skulle jag gissa på. =)

Tittar ut... kolsvart! Blåser halv storm ute och det regnar! Det är ju snart december månad och skulle inte tycka att det vore fel med snö redan nu istället för detta taskigt väder.
Och detta är ju lite stort då det kommer från mig som avskyr snö ,även om det har sina roliga stunder.

Men framför allt så längtar jag till isen! Alla vinteraktiviteter. Jag tycker ju att det är jätteskoj att åka skridskor! Har åkt skridskor varje vinter så länge jag kan komma ihåg.. Sen är det ju inte helt fel att att vara tillsammans med en hockeyspelare då som lite delar mitt intresse där..

Även om han åker förbi fort som vinden och jag åker jättesakta men ändå inte kan stanna!!

Så detta längtar jag till vid denna morgon!

Kommentera

Publiceras ej